A Digiális Témahetet ebben a tanévben a húsz éven át hagyományosan, személyes jelenléttel megrendezett Petőfi-nap (iskolánk névadójának tiszteletére) digitális előkészítésére, támogatására terveztük.

A matematika-informatika munkaközösség összefogott az osztályfőnöki, magyar-történelem és a művészeti munkaközösséggel.

Közvetett cél volt, hogy a már majdnem egy éve elengedhetetlenné vált, a tanulási-tanítási folyamatot hatékonyabbá, de változatosabbá is tevő online alkalmazások, most már nemcsak kipróbálásra, rutinos használatra bíztassanak, hanem összehasonlításra is kerüljenek a tantestület lehető legszélesebb körében, úgy, hogy ez a diákok bevonásával, kérdés-ötleteivel, segítségével, digitális tudásával történjen.

Az eredeti terv az volt, hogy a többségükben már otthon tanuló 8-10. évfolyamosok a különböző tantárgyak óráin előkészített, a tananyaghoz is igazodó digitális munkáit kisebb évfolyamok csoportonként, a jelenléti oktatásban próbálják ki. A kisebbek pedig évfolyamuknak megfelelő vektorgrafikus ábrákat, fotókat készítettek a nagyok munkáihoz. Végül márciusban a központi esemény, a Petőfi nap már minden évfolyamon, még az alsó tagozaton is  a digitális térben került megrendezésre az otthontanulás ideje alatt.

Az esemény online térbe helyezése a próba lehetőségét is jelentette: vajon bírja-e az internetes keretrendszer, hogy bizonyos időszakokban mintegy ezer diák és tanár használja.

A lehetőségeket figyelembe véve, azokkal minél jobban élve igyekeztünk:

- iskolánk tanulóival megismertetni Petőfi Sándor életét, aszódi kötődését, a Petőfi-kultusz tovább élését, az 1848-49-es szabadságharc különböző vonatkozásait.

- kihasználni és alkalmazni az online tér előnyeit és a digitális alkalmazások változatos használatát beépíteni a programba (kép-, és videoszerkesztés, digitális rajzolás, szabaduló szoba, detektív játék, mobil applikáció, színes előadások, tanár-diák élő quiz, Petőfi Irodalmi Múzeum - online)

- korszerű, játékos értékelési módokat alkalmazni.

A gyakorlatilag minden osztályt megmozgató programok sokszínűsége a képeken, linkeken követhető tovább.

A 10. osztály megemlékező műsora, saját drónfelvételekkel és szerkesztéssel::

  • dth21-01
  • dth21-02
  • dth21-03
  • dth21-04
  • dth21-05
  • dth21-06
  • dth21-07
  • dth21-08
  • dth21-09
  • dth21-10
  • dth21-11
  • dth21-12
  • dth21-13
  • dth21-14
  • dth21-15
  • dth21-16
  • dth21-17
  • dth21-18
  • dth21-19
  • dth21-20
  • dth21-21
  • dth21-22
  • dth21-23
  • dth21-24
  • dth21-25
  • dth21-26
  • dth21-27
  • dth21-28
  • dth21-29
  • dth21-30
  • dth21-31
  • dth21-32
  • dth21-33
  • dth21-34
  • dth21-35
  • dth21-36
  • dth21-37
  • dth21-38
  • dth21-39
  • dth21-40
  • dth21-41
  • dth21-42
  • dth21-43
  • dth21-44
  • dth21-45
  • dth21-46
  • dth21-47
  • dth21-48
  • dth21-49
  • dth21-50
  • dth21-51
  • dth21-52
  • dth21-53
  • dth21-54
  • dth21-55
  • dth21-56
  • dth21-57
  • dth21-58
  • dth21-59
  • dth21-60
  • dth21-61
  • dth21-62
  • dth21-63
  • dth21-64
  • dth21-65
  • dth21-66
  • dth21-67
  • dth21-68
  • dth21-69
  • dth21-70
  • dth21-71
  • dth21-72
  • dth21-73
  • dth21-74
  • dth21-75
  • dth21-76
  • dth21-77
  • dth21-78
  • dth21-79